22 Şubat 2014 Cumartesi

İnternet Download Manager Full İndir (Crack Resimli Anlatım)

idm full indir


İnternet Download Manager istediğiniz siteden istediğiniz videoyu indirmenize yarayan bir programdır.Bu program herhangi bir videoyu indirirken birçok parçaya böler ve her bir parçayı yüksek hızda indirir. Bu yüzden dosya indirme hızı maksimum seviyededir. Bu hızlı indirme özelliği bu programı dünyanın en iyi indirme programı yapmıştır. Ayrıca İnternet Download Manager birçok tarayıcıyı desteklemektedir. Bu programının en son ve full sürümüyle karşınızdayız.

Kurulumu:
1) Dosyaları rar'dan çıkarın. 
2) Eğer daha önce İDM yüklediyseniz lütfen tamamen kaldırın ve bilgisayara reset atın. 
3) Sonra doyanın içindeki idman607.exe ye tıklayarak programı normal olarak yükleyin.
4) Yükleme bitince crack dosyasındaki idman yazanı C:\Program Files\Internet Download Manager klasörünün içine kopyala yapıştır yapın
5) Sonra crack dosyasındaki regkeylerden 32 bit kullanıyorsanız 32 bit , 64 bit kullanıyorsanız 64 bite tıklayıp tamam deyin.


İnternet Download Manager İndirme Linki: Buraya tıkla
Rar şifresi : molitweb

Resimli Anlatım:
idm2

indir full

indir idm

indir

download

idm

idm

idm3

idm5

idm7

idm23

son idm

2 yorum:

çok sağolun hocam şükür bulabildim şu programın tam sürümünü

Internet Manager Full Indir (Crack Resimli Anlatım) ~ Molit Webmaster >>>>> Download Now

>>>>> Download Full

Internet Manager Full Indir (Crack Resimli Anlatım) ~ Molit Webmaster >>>>> Download LINK

>>>>> Download Now

Internet Manager Full Indir (Crack Resimli Anlatım) ~ Molit Webmaster >>>>> Download Full

>>>>> Download LINK uq

Yorum Gönder