22 Şubat 2014 Cumartesi

Windows 7 Format Cd'si Oluşturma (Resimli Anlatım)

Bu makalemde sizlere,başlıktanda anlaşıldığı gibi Windows 7 Format Cd'si oluşturmayı elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım.Bilgisayardan pek anlamayan arkadaşlarımız bile format cd'si oluşturabilir.Bunun için gerekenler sadece aşağıda yazmış olduğum makalemde yazılanları uygulamak. Lafı fazla uzatmadan konuya geçelim.


Gerekli Malzemeler
1 adet boş DVD
1 adet DVD Writer
1 adet XP,Windows 7 yada Windows 8 iso kalıbı
Son olarak İmage Burn programı


Not:İşetim sistemlerinin iso kalıplarını google'da kısa bir araştırma neticesinde bulup temin edebilirsiniz.

Nasıl Yapılır?
Öncelikle İmage Burn Programını aşağıda vermiş olduğum linkten indiriyoruz,
İndirdiğimiz programı kuruyoruz bilgisayarımıza,
CD veya DVD'mizi bilgisayarımıza yerleştirelim,
Yerleştirdikten sonra İmage Burn programını açıyoruz ve Format cd'mizi oluşturmaya başlıyoruz,
Burdan sonrasını aşağıdaki resimlerle yapacağız arkadaşlar.


İmage Burn İndirme Linki:  Buraya tıkla
Resimli Anlatım:
Format cdsi oluşturma

Format cdsi

Format cdsi oluşturma


Yapamayan arkadaşlar yorum yaparak yapamadığınız yerleri bildiriniz.En kısa zamanda dönüş yapılacaktır.

1 yorum:

Windows 7 Format Cd'Si Oluşturma (Resimli Anlatım) ~ Molit Webmaster >>>>> Download Now

>>>>> Download Full

Windows 7 Format Cd'Si Oluşturma (Resimli Anlatım) ~ Molit Webmaster >>>>> Download LINK

>>>>> Download Now

Windows 7 Format Cd'Si Oluşturma (Resimli Anlatım) ~ Molit Webmaster >>>>> Download Full

>>>>> Download LINK DV

Yorum Gönder